CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 15, 2011

Giannyerrr....

Malu nak tulis. skrg aku dah gian dgn satu benda ni. mesti nak pagi petang siang mlm. kat umah buat lepas Lapoo dah tido. kat ofce buat sesambil vet agreement. hehehe…sedap…ketagih lak tuh. dan nak buat kena sesenyap. buat apa tu weh? main DINER DASH!! haha…best worrr…aku rasa game ni org kemaruk dah lama dah tapi aku baruuuu la skrg nak berjangkit. ni gara2 ipad Mama ler nih. memula sesaje tekan2 pilih2. pastu terus terlekat. smalam gi leisure mall beli cd pirate game ni dan download dlm lap top. hehehe…hari ni dah install pastu whole day curi2 main. keja byk pun nak kena main jugak. bukak browser cinonet je walaupun tak best tapi belasah jer labu. cuak gak kalau org nmpk nnt depa kata minah ni bleh main game pulak tgh org lain bz giler buat keje. tak sedap la kan? tapi sbb dah gian sgt…aku curik2 main jugak. tak pedulik. sampai lunch time sanggup tanak kuar sbb nak main. ni pun type blog cecepat sbb nak main. boleh mcm tu? tapi game ni mmg best. main ngan ipad lg la the bomb! so LK, bila revo nak belikan kami ipad nih? hehehe…dengarnyer budget dah lari sbb duit byk pakai perbetui umah. so tunggu rezeki lain la kot. for the time being main dalam lap top pun ok jugek…

2 comments:

mummy said...

ma, games apa tu? aku sekarang gila main games ipad angry bird... best wooo.. nak try cari games ko ni laks.. pasni mesti amin menyesal belikan aku ipad, makin menjadi2 aku dgn ipad ni.. hahahaha

smurfette said...

serius best li...meletop-letop! main dlm ipad lg bombastik! ko carik DINER DASH 5 BOOM. ko kena jd waiter amek order, hantar mknan, bawak bill kemas meja...gila stress main tp layan sbb ko kena fokus 100%. ko berangan skit jer..habiss kelam kabut restoren ko hancur org lari..best li! ko suh amin donlod. hehehe...ultimate power ranger! tu la saper suruh dia beli? kan dah gian...hehehe..